Zaproszenie do składania ofert (2022-001) pn. „Usługa wykonania korekty specjalistycznej w j. angielskim”

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
19 stycznia 2022

Oznaczenie sprawy: 1/zo/IES/01/2022

Wybór najkorzystniejszej oferty

Działając w imieniu Instytutu Europy Środkowej informuję, że do realizacji zamówienia pn „Usługa wykonania korekty specjalistycznej w j. Angielskim” oznaczenie sprawy: 1/zo/IES/01/2022 został wybrany Wykonawca Smaller Earth Poland sp. z o.o. ul. Zamojska 8/9, 20-105 Lublin. (Skan PDF)

 

Odpowiedzi na pytania 1.02.2022

Skan pisma z 1.02.2022 r w sprawie pytań.

  1. Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty po zmianach. Na złożonej ofercie napisać zmiana i dostarczyć do Instytutu Europy Środkowej.
  2. Ofertę należy złożyć zgodnie z dokumentami zamówienia dostępnymi na stronie internetowej https://ies.lublin.pl/bip/

 

Zmiany 27.01.2022

W związku ze złożonym pytaniem dokonane zostały zmiany w Formularzu oferty (załącznik:Formularz oferty po zmianach (27.01.2022)).

Jednocześnie Instytut Europy Środkowej przesuwa termin składania i otwarcia ofert na dzień 01.02.2022 r. Godzina składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie.

 

Zaproszenie do składania ofert pn. „Usługa wykonania korekty specjalistycznej w j. angielskim”

(oznaczenie sprawy: 1/zo/IES/01/2022)

 

  1. Zamawiający

    Instytut Europy Środkowej, ul. Niecała 5, 20-080 Lublin

    NIP: 712 337 88 11

    REGON: 382102374

  2. Tryb udzielenia zamówienia

    Postępowanie prowadzone jest zgodnie z procedurą udzielania zamówień publicznych poniżej 130 000,00 złotych netto ustawy z dnia 11 września 2019r. (Dz.U. z 2019 poz. 2019), dalej zwana ustawą oraz zgodnie z obowiązującym Regulaminem zamówień publicznych obowiązującym w Instytucie Europy Środkowej.

  3. Przedmiot zamówienia

    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi korekty specjalistycznej w języku angielskim (proofreading) w zakresie:

    1. Roczniki (dwa zeszyty, każdy po 17 arkuszy wydawniczych) 34 arkuszy wydawniczych = 755 stron

    2. IEŚ Policy Papers (10 numerów, każdy po 2,5 arkusza wydawniczego) 25 arkuszy wydawniczych = 555 stron

    3. Monografia (jedna po 10 arkuszy wydawniczych) 10 arkuszy wydawniczych = 222 stron

    4. Komentarze (20 arkuszy) = 444 strony

    5. Inne – 100 stron

      Zamówienie obejmuje usługę korekty językowej przeprowadzonej przez native speakera języka angielskiego -osobę, która posługuje się językiem angielskim jako językiem ojczystym polegającą na weryfikacji oraz naniesieniu ewentualnych korekt na wcześniej przetłumaczony tekst, polegającej na:

      • Sprawdzeniu tekstu pod kątem błędów językowych (ortograficznych, gramatycznych, interpunkcyjnych) zgodnie z brytyjską normą językową;

      • Pilnowaniu konsekwencji zapisu (np. dat, skrótów);

      • Pilnowaniu poprawności użycia dywizu i pauzy oraz cudzysłowów;

      • Zaznaczeniu niejasnych lub niepoprawnych słów czy zdań i sugerowaniu wersji poprawnych;

      • Ujednolicaniu zapisu tytułów tekstów (np. małe litery, tak gdzie to możliwe);

      • Sprawdzaniu i ujednolicaniu zapisu tytułów podrozdziałów (np. małe litery), tabel, ilustracji, wykresów itp.;

      • Nadaniu przypisom i bibliografii stylu zapisu zgodnego z brytyjską wersją językową;

      • Sprawdzeniu poprawności zapisu przypisów i bibliografii (np. literówki, cudzysłowy.)

Zamawiający oczekuje od Wykonawcy na całym etapie realizowania Zamówienia, należytej staranności, wysokiej jakości świadczonych usług oraz profesjonalnego podejścia do jego wykonania.

Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV: 79821100-6 Usługi korektorskie

 

  1. Oferty częściowe

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę wyłącznie na całość zamówienia. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik do zaproszenia.

  2. Osoby upoważnione do kontaktu

    Osoby upoważnione do kontaktu: Anna Paprocka (tel.: 695 111 154; e-mail: anna.paprocka@ies.lublin.pl)

  3. Okres obowiązywania

    Okres obowiązywania umowy: od dnia następującego po dniu zawarcia umowy do 31 grudnia 2022 r.

  4. Termin związania ofertą

    Okres związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.

  5. Warunki udziału w postępowaniu i wymagane dokumenty

    Wykonawca spełni warunek, jeśli skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jednego native speakera który posiada niezbędną wiedzę popartą minimum 2 letnim doświadczeniem w tłumaczeniach oraz korekcie tekstów naukowych z dziedziny politologii (proofreading) z języka angielskiego zdobytym w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, wskazuje dane osoby skierowanej do wykonywania zamówienia wraz opisem doświadczenia w formularzu oferty.

  6. Opis przygotowania oferty

    1. Ofertę w formie pisemnej należy sporządzić zgodnie ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik do zaproszenia.

    2. Oferta winna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Zakres reprezentacji przedsiębiorcy musi wynikać z dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę.

    3. W przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej oferta musi być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę umocowaną do działania w imieniu Wykonawcy ( Podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny. Prawdziwość danych posiadacza podpisu potwierdza certyfikat podpisu osobistego, zawierający imię (imiona), nazwisko, obywatelstwo oraz numer PESEL przez osobę Do oferty należy dołączyć wymagane oświadczenia i dokumenty oraz pełnomocnictwo, jeśli jest wymagane.

    4. Wszystkie strony oferty, a także miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.

    5. Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie (opakowaniu), uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez Zamawiającego: Instytut Europy Środkowej, ul. Niecała 5, 20-080 Lublin oraz opisane:

    6. „Oferta na Usługę wykonania korekty specjalistycznej w j. angielskim”. Nie otwierać przed dniem otwarcia ofert.

    7. Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca.

    8. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.

  7. Opis sposobu obliczenia ceny oferty

    1. Wykonawca określi cenę całkowitą oferty brutto dla przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik do zaproszenia.

    2. Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i opłaty, jakie powstaną w związku z wykonaniem zamówienia oraz z warunkami i wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego.

    3. Wszystkie obliczenia winny być dokonywane zgodnie z zasadami arytmetyki z zaokrąglaniem wyników do dwóch miejsc po przecinku.

  8. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert

    1. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Instytut Europy Środkowej, ul. Niecała 5, 20-080 Lublin, albo przesłać e-mailem (w formie załącznika,) na adres: zam.pub@ies.lublin.pl, w terminie do dnia: 28.01.2022 r. do godz. 12.30.Oferty zostaną otwarte w dniu: 28.01.2022r. o godz. 13.30, w siedzibie Zamawiającego, sala nr 1 (sala konferencyjna) bez udziału osób trzecich.

    2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

    3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

  9. Kryteria oceny ofert

    1. Doświadczenie w wykonywaniu korekty specjalistycznej tekstów naukowych z dziedziny politologii D)- 40% punkty w tym kryterium przyznawane będą na podstawie deklaracji Wykonawcy złożonej w formularzu oferty.

      1. powyżej 50 publikacji – 40 pkt

      2. 21-50 publikacji – 30 pkt

      3. 10-20 publikacji – 20 pkt

      4. poniżej 10 publikacji – 10 pkt

        W tym kryterium oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie 40 pkt.

    2. Czas realizacji (publikacja – 0,5 arkusza wydawniczego(R) - 30%. punkty w tym kryterium przyznawane będą na podstawie deklaracji Wykonawcy złożonej w formularzu oferty.

      1. 2 dni – 30 pkt

      2. 3-4 dni – 20 pkt

      3. powyżej 4 dni – 10 pkt

    3. cena – 30%

      1. C =(cena najniższa spośród wszystkich ofert/cena badanej oferty)* 30%

      2. W tym kryterium oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie 30 pkt.

      3. W=D+R+C

    4. Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

    5. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli będzie to konieczne.

    6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zaproszeniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.

  10. Wyjaśnienia treści złożonych ofert, dokumentów, oświadczeń, wezwanie do uzupełnienia oświadczeń i dokumentów oraz poprawianie omyłek

    Zamawiający w toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz treści złożonych oświadczeń i dokumentów, a także wzywać do uzupełnienia oświadczeń i dokumentów.

  11. Zawarcie umowy

    1. Zamawiający zawrze umowę według projektu, z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.

    2. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

    3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

  12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieudzielenia zamówienia, bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych

  13. W sprawach nieuregulowanych Zaproszeniem stosuje się obowiązujące przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne przepisy właściwe dla przedmiotu zamówienia.

  14. W niniejszym postępowaniu Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej wynikające z ustawy PZP.

  15. RODO

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

    1. Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „usługa wykonania korekty specjalistycznej w j. angielskim” (Znak postępowania:2/zo/IES/12/2020) prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.

    2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Instytucie Europy Środkowej ul. Niecała 5, 20-080 Lublin jest Pan Paweł Jarosz, która jest dostępna pod adresem e-mail: pawel.jarosz@ies.lublin.pl

    3. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) dalej „ustawa Pzp”.

    4. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

    5. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.

    6. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

    7. Wykonawca posiada:

      1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;

      2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;

      3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

      4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;

    8. Wykonawcy nie przysługuje:

      1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

      2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

      3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Instytut Europy Środkowej
Data utworzenia:2022-01-19
Data publikacji:2022-01-19
Osoba sporządzająca dokument:Liliana Grzesiuk
Osoba wprowadzająca dokument:Andrzej Koma
Liczba odwiedzin:2427