Zaproszenie do składania ofert (2023-005) pn. „Dostawa sprzętu komputerowego”
Zaproszenie do składania ofert pn. „Dostawa sprzętu dla IEŚ”
(oznaczenie sprawy: 1/zo/IES/10/2023)
- Zamawiający: Instytut Europy Środkowej, ul. Niecała 5, 20-080 Lublin,
NIP: 712 337 88 11
REGON: 382102374
- Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z procedurą udzielania zamówień publicznych poniżej 130 000,00 złotych netto ustawy z dnia 11 września 2019r. (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605.), dalej zwana ustawą oraz zgodnie z obowiązującym Regulaminem zamówień publicznych obowiązującym w Instytucie Europy Środkowej.
- Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem dla IEŚ wymienionego w formularzu ofertowym dla Instytutu Europy Środkowej w podziale na 2 części: tj:
Cześć pierwsza:
- Tablet: 11’ – 11,9’ – przekątna ekranu; Android; typ ekranu OLED, min. 4 GB RAM, pamięć trwała – min. 128 GB szt. 1
- Etui na tablet 11,9’ szt. 1
- Pendrive 64GB szt. 2
- Replikator USB-C, HDMI, czytnik kart SD szt. 1
- Odkurzacz przemysłowy, moc nie mniejsza niż 800W, pojemność worka nie mniej niż 7 l; gwarancja 2 lata szt. 1
- Worki do odkurzacza jak w poz. 5 szt. 10
- Przedłużacz bębnowy (15 metrów) szt. 1
- Laptop: 8GB RAM; dysk SSD 512 GB; ekran matowy 14,5’; waga do 1,6 kg szt. 1
- Laptop: ekran 13,3” 1920x1080px, matryca matowa; Procesor Intel Core i5-1135G7, min. 2,4 GHz, 4 rdzenie; 8 GB RAM; 500 GB HD; Grafika Intel Iris Xe; Windows 11Home; klawiatura podświetlana szt. 1
- Laptop: 8GB RAM; dysk SSD 512 GB; ekran matowy 13’ – 14,5’; waga do 1,6 kg szt. 2
- Plecak na laptopa 15” szt. 1
- Kable audio MiniJack-XLR Rode lub funkcjonalny odpowiednik szt. 3
- Kabel HDMI-mini HDMI 30 cm szt. 1
- Kabel HDMI 1,5 m szt. 2
- Klatka operatorska kamery Sony Alpha 7 II wraz z kompletem 3 śrub mocujących 1/4” szt. 1
- Szyna mocująca do szafy rack do NAS Synology kpl. 1
- Punkt dostępowy (AccessPoint) WiFi
Fortinet - Indoor Wireless AP - Dual radio (802.11 b/g/n and 802.11 a/n/ac Wave 2, 2x2 MU-MIMO), internal antennas, 1 x 10/100/1000 RJ45 port, BT / BLE. Ceiling/wall mount kit included.For power order: 802.3af PoE injector GPI-115 or AC adapter SP-FAP200-PA. Region Code A szt. 1
- Punkt dostępowy (AccessPoint) WiFi
Fortinet - Wall Plate AP - Tri-radio (802.11 b/g/n/ax 2x2 MU-MIMO and 802.11 a/n/ac/ax 2x2 MU-MIMO), internal antennas, 4 x 10/100/1000 RJ45 port (1x 802.3at PoE PD, 1x 802.3af PoE PSE, 2x Non-PoE Ports), BT / BLE, 1x RS-232 RJ45 Serial Port. Wall plate mounting kit included. For power order: 802.3at PoE injector GPI-130 or AC adapter SP-FAP23J-PA-10. Optional desktop stand: FAP-MNT-WJ-20. Region Code A szt. 1
- Centrala telef. Slican IPL-256EU wraz z usługą montażu i konfiguracji szt. 1
- Karta ISDN 2-portowa Slican szt. 1
- Karta 2CO2AB Slican szt. 1
- Karta 8AB Slican szt. 2
- Ogniwa LR-06 szt. 30
- Akumulatory R-03 szt. 20
- Ogniwa SR-44 szt. 4
- Waga paczkowa, udżwig 15 kg, powierzchnia warząca o wymiarach maks. 220 x 220 mm; zewnętrzny wyświetlacz szt. 1
- Drukarka laserowa kolorowa wraz z przewodem USB.
Specyfikacja: A4, Prędkość druku monochr. co najmniej 20 str/min,duplex, maks. gramatura papieru nie mniej niż 200g, RAM co najmniej 64MB, sprzęgi USB i Ethernet, pojemność zasobnika wej. Nie mniej niż 250; gwarancja co najmniej 24 mies. szt. 1
- Drukarka laserowa kolorowa wraz z przewodem USB.
Specyfikacja: A4, Prędkość druku monochr. co najmniej 20 str/min, duplex, maks. gramatura papieru nie mniej niż 200g, RAM co najmniej 64MB, sprzęgi USB i Ethernet, pojemność zasobnika wej. Nie mniej niż 250 – nie wystającego poza obrys obudowy (wewnętrzny); gwarancja co najmniej 24 mies. szt. 1
- Projektor przenośny. Typ matrycy DLP; jasność (ANSI) nie mniej niż 500 lm; wsp. kontrastu nie mniej niż 100000:1; rozdz. podst. 1920 x 1080 px; waga nie więcej niż 800 g szt. 1
- Czytnik e-booków. Ekran10,3”; rozdz. min. dłuższego boku szarości: 2450px; interfejs dotykowy pojemnościowy; RAM co najmniej 4GB; pamięć danych co najmniej128GB; złącza USB-C; gniazdo kart pamięci; WiFi; pojemność akumulatora co najmniej 6 Ah; masa nie więcej niż 500 g szt. 1
- Monitor 24” wraz za kablem HDMI. Rozdz. 1920x1080px; klasa energetyczna nie mniejsza niż C; jasność nie mniej niż 220 cd/m²; wbudowane głośniki szt. 1
Część druga:
Oprogramowanie biurowe pakiet Microsoft Office 2021 szt. 9
Wykonawca zobowiązuje się w okresie gwarancji w zakresie sprzętu, którego gwarancja dotyczy bez ponoszenia kosztów przez Zamawiającego przez okres minimum 24 miesięcy .
Zamawiający oczekuje od Wykonawcy na całym etapie realizowania Zamówienia, należytej staranności, wysokiej jakości świadczonych usług oraz profesjonalnego podejścia do jego wykonania.
Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV:
Główny przedmiot CPV: 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy- część pierwsza
48300000-1 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania- cześć druga
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część zamówienia. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik do zaproszenia.
- Osoby upoważnione do kontaktu: Andrzej Koma (tel.: 81-5347232; mail: koma@ies.lublin.pl)
- Okres obowiązywania umowy: od dnia następującego po dniu zawarcia umowy przez okres 4 tygodni
- Termin związania ofertą: okres związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.
- Warunki udziału w postępowaniu i wymagane dokumenty:
-odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji informacji o Działalności Gospodarczej, , sporządzonych nie wcześniej niż 6 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
-wypełniony formularz ofertowy
- Opis sposobu przygotowania oferty:
- Ofertę w formie pisemnej należy sporządzić zgodnie ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik do zaproszenia.
- Oferta winna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Zakres reprezentacji przedsiębiorcy musi wynikać z dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę.
- Do oferty należy dołączyć wymagane oświadczenia i dokumenty oraz pełnomocnictwo, jeśli jest wymagane.
- Wszystkie strony oferty, a także miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
- Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie (opakowaniu), uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez Zamawiającego: Instytut Europy Środkowej, ul. Niecała 5, 20-080 Lublin oraz opisane:
„Oferta na Dostawę sprzętu dla IEŚ”. Nie otwierać przed dniem otwarcia ofert.
- Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca.
- Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
- Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
- Wykonawca określi cenę całkowitą oferty brutto dla przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik do zaproszenia.
- Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i opłaty, jakie powstaną w związku z wykonaniem zamówienia oraz
z warunkami i wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego.
- Wszystkie obliczenia winny być dokonywane zgodnie z zasadami arytmetyki z zaokrąglaniem wyników do dwóch miejsc po przecinku.
- Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
1) Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Instytut Europy Środkowej, ul. Niecała 5, 20-080 Lublin, albo przesłać mailem (w formie załącznika,) na adres: zam.pub@ies.lublin.pl, w terminie do dnia: 27.10.2023 r. do godz. 15.00.Oferty zostaną otwarte w dniu: 27.10.2023r. o godz. 15.30, w siedzibie Zamawiającego, sala nr 1 (sala konferencyjna) bez udziału osób trzecich.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- Kryteria oceny ofert.
cena – 100%
C =(cena najniższa spośród wszystkich ofert/cena badanej oferty)* 100%
W tym kryterium oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli będzie to konieczne.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zaproszeniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
- Wyjaśnienia treści złożonych ofert, dokumentów, oświadczeń, wezwanie do uzupełnienia oświadczeń i dokumentów oraz poprawianie omyłek:
Zamawiający w toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz treści złożonych oświadczeń i dokumentów, a także wzywać do uzupełnienia oświadczeń i dokumentów.
- Zawarcie umowy:
- Zamawiający zawrze umowę według projektu, z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
- Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieudzielenia zamówienia, bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
- W sprawach nieuregulowanych Zaproszeniem stosuje się obowiązujące przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne przepisy właściwe dla przedmiotu zamówienia.
- W niniejszym postępowaniu Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej wynikające z ustawy PZP.
- RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- a) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Dostawa sprzętu dla IEŚ” (Znak postępowania:1/zo/IES/10/2023) prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- b) Inspektorem ochrony danych osobowych w Instytucie Europy Środkowej ul. Niecała 5, 20-080 Lublin jest Pan Paweł Jarosz, która jest dostępna pod adresem e-mail: jarosz@ies.lublin.pl
- c) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) dalej „ustawa Pzp”;
- d) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- e) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- f) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- g) Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
- h) Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załączniki
- Formularz oferty (62.86 KB)
- Projekt umowy (3.87 MB)
- Wybór nojkorzystniejszej oferty (147.64 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Instytut Europy Środkowej |
---|---|
Data utworzenia: | 2023-10-19 |
Data publikacji: | 2023-10-19 |
Osoba sporządzająca dokument: | Liliana Grzesiuk |
Osoba wprowadzająca dokument: | Andrzej Koma |
Liczba odwiedzin: | 1006 |