Ogłoszenie o zamówieniu (2020-002) Usługi Skład i druk publikacji dla Instytutu Europy Środkowej w 2021r.

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
23 grudnia 2020

Ogłoszenie nr 540396976-N-2021 z dnia 07.01.2021 r.

LUBLIN:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 770959-N-2020 
Data: 23.12.2020 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

INSTYTUT EUROPY ŚRODKOWEJ, Krajowy numer identyfikacyjny 382102374, ul. NIECALA  5, 20-080   LUBLIN, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 0048 81 532 29 07, 607 555 737, e-mail beata.surmacz@ies.lublin.pl, andrzej.derylo@ies.lublin.pl, faks . 
Adres strony internetowej (url): www.ies.lublin.pl 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić: 

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: 
Numer sekcji: II  
Punkt: 4  
W ogłoszeniu jest: 2.1. Przedmiot zamówienia została podzielony na dwie części: Części I usługa druku cyfrowego oraz druku offsetowego wraz z dostawą Części II wykonanie projektów i składu wydawnictw 2.1.1.Każdy z wykonawców może składać ofertę tylko na jedną część. 2.2. Usługa druku cyfrowego oraz druku offsetowego wraz z dostawą obejmuje druk następujących pozycji Rocznik IEŚW Liczba zeszytów: 4 Liczba stron każdego zeszytu: około 300 str. Format: 165 x 235 Nakład każdego zeszytu: 120 egz. Środek: papier offset 90 g; kolor 1+1 Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy Druk: cyfrowy Prace IEŚ Liczba numerów: 16 Liczba stron każdego zeszytu: około 120 str. Format: 135 x 210 Nakład każdego numeru: 150 egz. Środek: papier offset 90 g; kolor 4+4 Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy Druk: cyfrowy Policy Papers Liczba numerów: 15 Liczba stron każdego zeszytu: około 120 str. Format: 135 x 210 Nakład każdego zeszytu: 200 egz. Środek: papier offset 90 g; kolor 1+1 Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy Monografie Liczba tytułów: 3 Liczba stron każdego tytułu: około 330 str. Format: B5 Nakład każdego tytułu: 200 egz. Środek: np. papier Alto 100 g; kolor 4+4 Oprawa: miękka klejona ze skrzydełkami; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy Druk: offsetowy Akcydensy (przykładowo) - Wizytówka: Liczba tytułów: 10 Nakład każdego tytułu: 100 Papier: satyna 350 g; kolor 4+4; dwustronnie folia soft touch - Teczka Liczba tytułów: 1 Nakład: 100 Papier: karton 350 g; kolor 4+0; jednostronnie folia soft touch 2.2.1.Wymagania względem wykonawcy 1. Koszt dostawy w cenie druku 2. Jedna osoba dedykowana do kontaktu z Zamawiającym 3. Park maszynowy umożliwiający druk cyfrowy i offsetowy 2.3. Do wykonania w ramach składu w 2021 r. są: 1. Layout dla 9 pozycji (6 niezależnych monografii, 3 serie wydawnicze) 2. Skład 225 aw (skład z przypisami, tabelami, wykresami, nie tylko w j. polskim) dla wersji elektronicznej wydania (on-line) i wersji drukowanej (druk offsetowy bądź cyfrowy) 3. Zaprojektowanie i wykonanie 41 okładek dla wersji elektronicznej wydania (on-line) i wersji drukowanej (druk offsetowy bądź cyfrowy) 4. Zaprojektowanie i wykonanie 41 wizualizacji trójwymiarowych reklam okładek 5. Zaprojektowanie i wykonanie 36 banerów reklamowych w wersji elektronicznej 6. Zaprojektowanie i wykonanie akcydensów: reklamy, kartki świąteczne, wizytówki, zaproszenia, teczka konferencyjna 2.3.1.Wymagania względem wykonawcy 1. Dostępność Wykonawcy w godz. 8-16 2. Konieczność odsyłanie plików w formacie PDF 3. Konieczność zarówno składania publikacji, jak i projektowania okładek 4. Znajomość zagadnień poligraficznych umożliwiająca kontakt z drukarnią 5. Konieczność nanoszenia poprawek w cenie składu 6. Konieczność posiadania konta w banku zdjęć (minimum 300 zdjęć miesięcznie)  
W ogłoszeniu powinno być: 2.1. Przedmiot zamówienia została podzielony na dwie części: Części I usługa druku cyfrowego oraz druku offsetowego wraz z dostawą Części II wykonanie projektów i składu wydawnictw 2.1.1.Każdy z wykonawców może składać ofertę tylko na jedną część. 2.2. Usługa druku cyfrowego oraz druku offsetowego wraz z dostawą obejmuje druk następujących pozycji Rocznik IEŚW Liczba zeszytów: 4 Liczba stron każdego zeszytu: około 300 str. Format: 165 x 235 Nakład każdego zeszytu: 120 egz. Środek: papier offset 90 g; kolor 1+1 Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy Druk: cyfrowy Prace IEŚ Liczba numerów: 16 Liczba stron każdego zeszytu: około 120 str. Format: 135 x 210 Nakład każdego numeru: 150 egz. Środek: papier offset 90 g; kolor 4+4 Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy Druk: cyfrowy Policy Papers Liczba numerów: 15 Liczba stron każdego zeszytu: około 120 str. Format: 135 x 210 Nakład każdego zeszytu: 200 egz. Środek: papier offset 90 g; kolor 1+1 Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy Monografie Liczba tytułów: 3 Liczba stron każdego tytułu: około 330 str. Format: B5 Nakład każdego tytułu: 200 egz. Środek: np. papier Alto 100 g; kolor 4+4 Oprawa: miękka klejona ze skrzydełkami; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy Druk: offsetowy Monografie Liczba tytułów: 3 Liczba stron każdego tytułu: około 330 str. Format: B5 Nakład każdego tytułu: 200 egz. Środek: np. papier Alto 100 g; kolor 4+4 Oprawa: miękka klejona ze skrzydełkami; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy Druk: offsetowy Akcydensy (przykładowo) - Wizytówka: Liczba tytułów: 10 Nakład każdego tytułu: 100 Papier: satyna 350 g; kolor 4+4; dwustronnie folia soft touch - Teczka Liczba tytułów: 1 Nakład: 100 Papier: karton 350 g; kolor 4+0; jednostronnie folia soft touch 2.2.1.Wymagania względem wykonawcy 1. Koszt dostawy w cenie druku 2. Jedna osoba dedykowana do kontaktu z Zamawiającym 3. Park maszynowy umożliwiający druk cyfrowy i offsetowy 2.3. Do wykonania w ramach składu w 2021 r. są: 1. Layout dla 9 pozycji (6 niezależnych monografii, 3 serie wydawnicze) 2. Skład 225 aw (skład z przypisami, tabelami, wykresami, nie tylko w j. polskim) dla wersji elektronicznej wydania (on-line) i wersji drukowanej (druk offsetowy bądź cyfrowy) 3. Zaprojektowanie i wykonanie 41 okładek dla wersji elektronicznej wydania (on-line) i wersji drukowanej (druk offsetowy bądź cyfrowy) 4. Zaprojektowanie i wykonanie 41 wizualizacji trójwymiarowych reklam okładek 5. Zaprojektowanie i wykonanie 36 banerów reklamowych w wersji elektronicznej 6. Zaprojektowanie i wykonanie akcydensów: reklamy, kartki świąteczne, wizytówki, zaproszenia, teczka konferencyjna 2.3.1.Wymagania względem wykonawcy 1. Dostępność Wykonawcy w godz. 8-16 2. Konieczność odsyłanie plików w formacie PDF 3. Konieczność zarówno składania publikacji, jak i projektowania okładek 4. Znajomość zagadnień poligraficznych umożliwiająca kontakt z drukarnią 5. Konieczność nanoszenia poprawek w cenie składu 6. Konieczność posiadania konta w banku zdjęć (minimum 300 zdjęć miesięcznie) 

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: 
Numer sekcji: IV  
Punkt: 6.2.  
W ogłoszeniu jest: 08.01.2021, godzina: 09:30,  
W ogłoszeniu powinno być: 14.01.2021, godzina: 09:30,  

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: 
Numer sekcji: załącznik nr I  
Punkt: Część nr: 1 Nazwa: usługa druku cyfrowego oraz druku offsetowego wraz z dostawą
W ogłoszeniu jest: 2.2. Usługa druku cyfrowego oraz druku offsetowego wraz z dostawą obejmuje druk następujących pozycji Rocznik IEŚW Liczba zeszytów: 4 Liczba stron każdego zeszytu: około 300 str. Format: 165 x 235 Nakład każdego zeszytu: 120 egz. Środek: papier offset 90 g; kolor 1+1 Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy Druk: cyfrowy Prace IEŚ Liczba numerów: 16 Liczba stron każdego zeszytu: około 120 str. Format: 135 x 210 Nakład każdego numeru: 150 egz. Środek: papier offset 90 g; kolor 4+4 Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy Druk: cyfrowy Policy Papers Liczba numerów: 15 Liczba stron każdego zeszytu: około 120 str. Format: 135 x 210 Nakład każdego zeszytu: 200 egz. Środek: papier offset 90 g; kolor 1+1 Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy Monografie Liczba tytułów: 3 Liczba stron każdego tytułu: około 330 str. Format: B5 Nakład każdego tytułu: 200 egz. Środek: np. papier Alto 100 g; kolor 4+4 Oprawa: miękka klejona ze skrzydełkami; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy Druk: offsetowy Akcydensy (przykładowo) - Wizytówka: Liczba tytułów: 10 Nakład każdego tytułu: 100 Papier: satyna 350 g; kolor 4+4; dwustronnie folia soft touch - Teczka Liczba tytułów: 1 Nakład: 100 Papier: karton 350 g; kolor 4+0; jednostronnie folia soft touch 2.2.1.Wymagania względem wykonawcy 1. Koszt dostawy w cenie druku 2. Jedna osoba dedykowana do kontaktu z Zamawiającym 3. Park maszynowy umożliwiający druk cyfrowy i offsetowy  
W ogłoszeniu powinno być: Usługa druku cyfrowego oraz druku offsetowego wraz z dostawą obejmuje druk następujących pozycji Rocznik IEŚW Liczba zeszytów: 4 Liczba stron każdego zeszytu: około 300 str. Format: 165 x 235 Nakład każdego zeszytu: 120 egz. Środek: papier offset 90 g; kolor 1+1 Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy Druk: cyfrowy Prace IEŚ Liczba numerów: 16 Liczba stron każdego zeszytu: około 120 str. Format: 135 x 210 Nakład każdego numeru: 150 egz. Środek: papier offset 90 g; kolor 4+4 Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy Druk: cyfrowy Policy Papers Liczba numerów: 15 Liczba stron każdego zeszytu: około 120 str. Format: 135 x 210 Nakład każdego zeszytu: 200 egz. Środek: papier offset 90 g; kolor 1+1 Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy Monografie Liczba tytułów: 3 Liczba stron każdego tytułu: około 330 str. Format: B5 Nakład każdego tytułu: 200 egz. Środek: np. papier Alto 100 g; kolor 1+1 Oprawa: miękka klejona ze skrzydełkami; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy Druk: offsetowy Monografie Liczba tytułów: 3 Liczba stron każdego tytułu: około 330 str. Format: B5 Nakład każdego tytułu: 200 egz. Środek: np. papier Alto 100 g; kolor 4+4 Oprawa: miękka klejona ze skrzydełkami; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy Druk: offsetowy Akcydensy (przykładowo) - Wizytówka: Liczba tytułów: 10 Nakład każdego tytułu: 100 Papier: satyna 350 g; kolor 4+4; dwustronnie folia soft touch - Teczka Liczba tytułów: 1 Nakład: 100 Papier: karton 350 g; kolor 4+0; jednostronnie folia soft touch 2.2.1.Wymagania względem wykonawcy 1. Koszt dostawy w cenie druku 2. Jedna osoba dedykowana do kontaktu z Zamawiającym 3. Park maszynowy umożliwiający druk cyfrowy i offsetowy 

 

 

Ogłoszenie nr 770959-N-2020 z dnia 23.12.2020 r. 

INSTYTUT EUROPY ŚRODKOWEJ: Instytut Europy Środkowej ul. Niecała 5, 20-080 Lublin
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

Nie


Nazwa projektu lub programu 

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
Informacje dodatkowe: 

  1. 1) NAZWA I ADRES: INSTYTUT EUROPY ŚRODKOWEJ, krajowy numer identyfikacyjny 382102374, ul. NIECALA  5 , 20-080   LUBLIN, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 0048 81 532 29 07, 607 555 737, e-mail beata.surmacz@ies.lublin.pl, andrzej.derylo@ies.lublin.pl, faks . 
    Adres strony internetowej (URL): www.ies.lublin.pl 
    Adres profilu nabywcy: 
    Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
  2. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić): 
    Instytut

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 

I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak 
www.ies.lublin.pl 


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia 

Tak 
www.ies.lublin.pl 


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem 

Nie 


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
Elektronicznie

Nie 
adres 

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Tak 
Inny sposób: 
PISEMNIE 
Adres: 


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instytut Europy Środkowej ul. Niecała 5, 20-080 Lublin 
Numer referencyjny: 2/ZP/IES/2020 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części: 

Tak 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: 
tylko jednej części 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2.1. Przedmiot zamówienia została podzielony na dwie części: Części I usługa druku cyfrowego oraz druku offsetowego wraz z dostawą Części II wykonanie projektów i składu wydawnictw 2.1.1.Każdy z wykonawców może składać ofertę tylko na jedną część. 2.2. Usługa druku cyfrowego oraz druku offsetowego wraz z dostawą obejmuje druk następujących pozycji Rocznik IEŚW Liczba zeszytów: 4 Liczba stron każdego zeszytu: około 300 str. Format: 165 x 235 Nakład każdego zeszytu: 120 egz. Środek: papier offset 90 g; kolor 1+1 Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy Druk: cyfrowy Prace IEŚ Liczba numerów: 16 Liczba stron każdego zeszytu: około 120 str. Format: 135 x 210 Nakład każdego numeru: 150 egz. Środek: papier offset 90 g; kolor 4+4 Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy Druk: cyfrowy Policy Papers Liczba numerów: 15 Liczba stron każdego zeszytu: około 120 str. Format: 135 x 210 Nakład każdego zeszytu: 200 egz. Środek: papier offset 90 g; kolor 1+1 Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy Monografie Liczba tytułów: 3 Liczba stron każdego tytułu: około 330 str. Format: B5 Nakład każdego tytułu: 200 egz. Środek: np. papier Alto 100 g; kolor 4+4 Oprawa: miękka klejona ze skrzydełkami; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy Druk: offsetowy Akcydensy (przykładowo) - Wizytówka: Liczba tytułów: 10 Nakład każdego tytułu: 100 Papier: satyna 350 g; kolor 4+4; dwustronnie folia soft touch - Teczka Liczba tytułów: 1 Nakład: 100 Papier: karton 350 g; kolor 4+0; jednostronnie folia soft touch 2.2.1.Wymagania względem wykonawcy 1. Koszt dostawy w cenie druku 2. Jedna osoba dedykowana do kontaktu z Zamawiającym 3. Park maszynowy umożliwiający druk cyfrowy i offsetowy 2.3. Do wykonania w ramach składu w 2021 r. są: 1. Layout dla 9 pozycji (6 niezależnych monografii, 3 serie wydawnicze) 2. Skład 225 aw (skład z przypisami, tabelami, wykresami, nie tylko w j. polskim) dla wersji elektronicznej wydania (on-line) i wersji drukowanej (druk offsetowy bądź cyfrowy) 3. Zaprojektowanie i wykonanie 41 okładek dla wersji elektronicznej wydania (on-line) i wersji drukowanej (druk offsetowy bądź cyfrowy) 4. Zaprojektowanie i wykonanie 41 wizualizacji trójwymiarowych reklam okładek 5. Zaprojektowanie i wykonanie 36 banerów reklamowych w wersji elektronicznej 6. Zaprojektowanie i wykonanie akcydensów: reklamy, kartki świąteczne, wizytówki, zaproszenia, teczka konferencyjna 2.3.1.Wymagania względem wykonawcy 1. Dostępność Wykonawcy w godz. 8-16 2. Konieczność odsyłanie plików w formacie PDF 3. Konieczność zarówno składania publikacji, jak i projektowania okładek 4. Znajomość zagadnień poligraficznych umożliwiająca kontakt z drukarnią 5. Konieczność nanoszenia poprawek w cenie składu 6. Konieczność posiadania konta w banku zdjęć (minimum 300 zdjęć miesięcznie) 

II.5) Główny kod CPV: 79800000-2 
Dodatkowe kody CPV: 


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 
Waluta: 


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług. 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
miesiącach:    lub dniach: 
lub 
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2021 

II.9) Informacje dodatkowe: 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: a) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Skład i druk publikacji dla Instytutu Europy Środkowej w 2021r.” (Znak postępowania:2/ZP/IES/2020) prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; b) Inspektorem ochrony danych osobowych w Instytucie Europy Środkowej ul. Niecała 5, 20-080 Lublin jest Pan Paweł Jarosz, która jest dostępna pod adresem e-mail: pawel.jarosz@ies.lublin.pl c) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) dalej „ustawa Pzp”; d) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; e) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; f) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; g) Wykonawca posiada: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; h) Wykonawcy nie przysługuje: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie. 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie. 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że należycie zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na: Dla części I druku co najmniej 3 monografii ( z czego dwie w technologii druku offsetowego i jedną w technice druku cyfrowego) Dla części II wykonaniu składu co najmniej 2 monografii każda powyżej 100 stron i 3 prac każda powyżej 100 stron.  
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie 
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Nie 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 

  1. a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
d) wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lata przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5.1. dla części I lub 5.2. dla części II do SIWZ); e)dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego określonych w pkt od a do d. 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

7.15. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Próbki druku ( część I) lub próbki składu ( część II) składane w celu przyznawania punktów b) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, c) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, e) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) f) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostepnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać́ w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę̨, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postepowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie 
Informacja na temat wadium 


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie 
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców  
Maksymalna liczba wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców: 


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta: 

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 

Informacje dodatkowe: 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 

Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 


IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) 
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 


Czas trwania: 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria 

Kryteria

Znaczenie

Cena

40,00

jakość

60,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
Nie 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

Informacje dodatkowe 


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 

Wstępny harmonogram postępowania: 

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 


Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 

Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna  
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 

Czas trwania: 

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 


Informacje dodatkowe: 

IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
Zmiany umowy określono w załącznikach 6.1. i 6.2. do SIWZ 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 08.01.2021, godzina: 09:30, 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
Nie 
Wskazać powody: 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
> POLSKI 
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie 
IV.6.5) Informacje dodatkowe: 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr: 

1

Nazwa: 

usługa druku cyfrowego oraz druku offsetowego wraz z dostawą

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.2. Usługa druku cyfrowego oraz druku offsetowego wraz z dostawą obejmuje druk następujących pozycji Rocznik IEŚW Liczba zeszytów: 4 Liczba stron każdego zeszytu: około 300 str. Format: 165 x 235 Nakład każdego zeszytu: 120 egz. Środek: papier offset 90 g; kolor 1+1 Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy Druk: cyfrowy Prace IEŚ Liczba numerów: 16 Liczba stron każdego zeszytu: około 120 str. Format: 135 x 210 Nakład każdego numeru: 150 egz. Środek: papier offset 90 g; kolor 4+4 Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy Druk: cyfrowy Policy Papers Liczba numerów: 15 Liczba stron każdego zeszytu: około 120 str. Format: 135 x 210 Nakład każdego zeszytu: 200 egz. Środek: papier offset 90 g; kolor 1+1 Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy Monografie Liczba tytułów: 3 Liczba stron każdego tytułu: około 330 str. Format: B5 Nakład każdego tytułu: 200 egz. Środek: np. papier Alto 100 g; kolor 4+4 Oprawa: miękka klejona ze skrzydełkami; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy Druk: offsetowy Akcydensy (przykładowo) - Wizytówka: Liczba tytułów: 10 Nakład każdego tytułu: 100 Papier: satyna 350 g; kolor 4+4; dwustronnie folia soft touch - Teczka Liczba tytułów: 1 Nakład: 100 Papier: karton 350 g; kolor 4+0; jednostronnie folia soft touch 2.2.1.Wymagania względem wykonawcy 1. Koszt dostawy w cenie druku 2. Jedna osoba dedykowana do kontaktu z Zamawiającym 3. Park maszynowy umożliwiający druk cyfrowy i offsetowy 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium

Znaczenie

Cena

40,00

Jakość druk cyfrowy 

30,00

Jakość druk offsetowy 

30,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 

2

Nazwa: 

wykonanie projektów i składu wydawnictw 

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do wykonania w ramach składu w 2021 r. są: 1. Layout dla 9 pozycji (6 niezależnych monografii, 3 serie wydawnicze) 2. Skład 225 aw (skład z przypisami, tabelami, wykresami, nie tylko w j. polskim) dla wersji elektronicznej wydania (on-line) i wersji drukowanej (druk offsetowy bądź cyfrowy) 3. Zaprojektowanie i wykonanie 41 okładek dla wersji elektronicznej wydania (on-line) i wersji drukowanej (druk offsetowy bądź cyfrowy) 4. Zaprojektowanie i wykonanie 41 wizualizacji trójwymiarowych reklam okładek 5. Zaprojektowanie i wykonanie 36 banerów reklamowych w wersji elektronicznej 6. Zaprojektowanie i wykonanie akcydensów: reklamy, kartki świąteczne, wizytówki, zaproszenia, teczka konferencyjna 2.3.1.Wymagania względem wykonawcy 1. Dostępność Wykonawcy w godz. 8-16 2. Konieczność odsyłanie plików w formacie PDF 3. Konieczność zarówno składania publikacji, jak i projektowania okładek 4. Znajomość zagadnień poligraficznych umożliwiająca kontakt z drukarnią 5. Konieczność nanoszenia poprawek w cenie składu 6. Konieczność posiadania konta w banku zdjęć (minimum 300 zdjęć miesięcznie) 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79822000-2, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium

Znaczenie

Cena

40,00

Jakość 

60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE: [załączniki]

 

INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT

 Działając na podstawie przepisów art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
(Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, iż
w dniu 14.01.2021 r. o godzinie 1000 w Instytucie Europy Środkowej ul. Niecała 5,
20-080 Lublin, nastąpiło otwarcie ofert w postępowaniu pn. „Skład i druk publikacji dla Instytutu Europy Środkowej w 2021 r.”

Zamawiający na to zadanie zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości:

  1. Część I usługa druku cyfrowego oraz druku offsetowego wraz z dostawą: 200 00,00 zł brutto
  2. Część II wykonanie projektów i składu wydawnictw: 75 000,00 zł brutto

 

W wymaganym terminie wpłynęły 3 oferty:

  1. DRUKARNIA AKAPIT Sp. z o.o. ul. Węglowa 3, 20-481 Lublin

Oferta złożona na część I

Cena oferty: 184 592,78 zł brutto

  1. pl Amadeusz Targoński, ul. PCK 5, 20-144 Lublin

Oferta złożona na część II

Cena oferty: 69 691,80 zł brutto

  1. Pracownia C&C Sp. z o.o., ul. Porannej Bryzy 33, 03-284 Warszawa

Oferta złożona na część II

Cena oferty: 118 112,40 zł brutto

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Instytut Europy Środkowej
Data utworzenia:2020-12-23
Data publikacji:2020-12-23
Osoba sporządzająca dokument:Andrzej Deryło
Osoba wprowadzająca dokument:Andrzej Koma
Liczba odwiedzin:2485